петък, 1 април 2011 г.

Мая

Честно да ви кажа, готвенето не е силната ми страна (както и мисленето), но обстоятелствата често налагат да се изявявам в кухнята. Вчера реших да рискувам  и забърках за закуска палачинки. Както и предполагах, за да станат хубави палачинки е необходимо освен  гол ентусиазъм и кулинарни умения.Но тъй като второто условие липсва, мармалада от сини сливи щеше да оправи работата. И така......грижливо намазах палачинките с мармалад, завих ги на руло и старателно декорирах (поне в това ме бива) чиниите с допълнителни парченца разноцветни сирена.Явно това даде резултат, защото всички се нахвърлиха лакомо върху палачинките и за минути чиниите бяха опразнени. На върха на своя кулинарен триумф едва забелязах, че Мая още не е започнала да се храни. На въпроса ми: "Какво чакаш още?!", Мая троснато ми отговори, че е изхвърлила захарозата от менюто си и използва само кафява захар и мед. Това ме свари неподготвена и в яда си изпратих Мая за мед на ....поляната.
Това зад нея не са цветя...сняг е.

2 коментара:

  1. Чудесна е !Жълтото много и ходи!

    ОтговорИзтриване
  2. Мая е чудесна както всичките ти мили човечета!Поздравявам те и ти желая още много творчески идеи и дръзновение!Възхищавам се на труда и уменията ти!

    ОтговорИзтриване