вторник, 15 февруари 2011 г.

Първолета

С всеки изминал ден Надето все по-активно опознава света и все по-безкомпромисно налага острият си характер. Още преди да се роди бях психически подготвена, че кръстоската между овен и скорпион, ще обогати хороскопа с нова, тринадесета зодия. Надето е едно малко скорпионче с големи извити рогца, но ще си я търпя....все пак ми е дъщеря.
Нямаше да ви занимавам с проблемите на подрастващите, ако грижата ми беше само по възпитанието на Надя, но настаняването на Първолета у дома ми дойде мааааалко в повече.
Сигурно някои от вас си спомнят за Прюданс, малката гевезанка от лятото. Споменавам я защото по време на престоя си у дома многократно ми вдигна кръвното налягане, много над нормалното за мен ниво.Тогава дори и не предполагах, че някога ще срещна по- претенциозно момиче от нея. Срещнах я ...и още как, Първолета.В сравнение с нея, характера на Прюданс е благ като новородено зайче. Ако трябва да описвам всичките и претенции на хартиен носител, то "Война и мир", ще изглежда като смешно, малко книжле.
Погледнете я само как се е докарала. В средата на Февруари, малката госпожица реши да да облече една от пролетните си рокли. Когато се опитах да и кажа, че прогнозата за времето дава снеговалеж и тя, ще се чувства крайно неловко в тези дрехи, Първолета благо ми прошепна: "Чупка!!!"
За нейно щастие и късмет, снега заваля едва след, като се прибра в стаята си....жалко!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар