понеделник, 19 април 2010 г.

Малко лирично отклонение

Когато започнах да правя кукли, дори и не предполагах, че това мое хоби, ще ме свърже с толкова интересни и талантливи хора.
Такъв човек е Татяна Найденова от град Перник. Дама с изключително сръчни ръце и голямо, бладородно сърце.Дълго време си мислех, че бездарието и посредствеността са окупирали безпощадно нашето общество, но хора като нея бързо ме опровергаха.
Таня има изключително интересна и благородна професия. Тя помага на хора в неравностойно положение да придобият професионална квалификация по шев и кройка. Преведено на човешки език, показва на тези които  нямат нашето щастие да са физически пълноценни, да открият красивите неща в живота.
Макар да познавам Танчето само виртуално, със своята непринуденост, за кратко време тя се превърна в част от моето семейство. В нейно лице Надя намери втората си баба (много, много млада баба), а аз по-голямата си сестра от която винаги съм имала нужда.
След като уши любимата възглавничка на Надя,  Таня ме изненада с поредният си подарък. Благодарение на нея, кокетната Корнелия се сдоби с този прекрасен тоалет.
Таня, да си ни жива и здрава и все така да ни радваш с ведрият си характер. Не забравяй, че аз и Надя те обичаме.

1 коментар: