вторник, 16 март 2010 г.

Дамско соаре

Марчела днес, реши да събере
приятелките си на дамско соаре.
Свариха си те турско кафе
и Марчела първа думата взе.

"Мили мои приятелки,
на Коко Шанел почитателки.
Нека в това забито село,
да започнеме велико дело.

С риск да останем неразбрани,
ще покажем на селяните изтерзани,
как модерно да се обличат,
та на граждани да заприличат.

Ще заемем твърда позиция.
Ще направим модна полиция.
Ако трябва, ще бъдем лоши,
но ще сложим край на гумените галоши!"

следва продължение...



7 коментара:

  1. Уау! Страхотни са. Чудесни мацки са се събрали на това соаре.

    ОтговорИзтриване
  2. Хаха, много ме развесели :). Страхотно представяне на тези страхотни дами! Още от Доли и Моли се забавлявам с твоите стихчета :).

    ОтговорИзтриване
  3. Дани, използвам момента да ти кажа, че от всички ръчно направени кукли които съм гледала, твоите са направо чудесни. Семейството мишоци и кравите затвърдиха абсолютният тии безспорен талант!
    Искам да те помоялда надникнеш в блога ми имам нещо за теб.

    ОтговорИзтриване
  4. Мале колко много и прекрасни кукли, коя от коя по хубава, Страхотни са

    ОтговорИзтриване
  5. Направо неможах да повярвам, че са ръчно правени! Невероятни са! Съвсем благородно ти завидях за таланта:)

    ОтговорИзтриване
  6. Чудно стихче! Много весело ми стана на сърцето! А за куклите съм без думи. Просто чудесни:)!

    ОтговорИзтриване